אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

יהיה לך קשה לשרוד חנויות בתיבה גדולה אם אתה לא חכם ואתה לא מבין אותם. יש לפחות 5 דרכים להביס אותם מבלי להילחם בהם במחיר.

זה מדהים כמה קמעונאים קטנים לא מבינים את זה. בסופו של דבר, אין שום דרך שהם יכולים להתחרות עם Walmart ו Amazons של העולם. כדי לנצח, הם חייבים להתחרות עם ניסיון.

דוגמה מצוינת לניצחון בחנות קמעונאית מיוחדת היא טינקר צעצועים של אבילין בטקסס. זו רשת קטנה של ארבע חנויות בבעלות ומנוהל על ידי היזם לוהט Betsy ברטון. כאשר אתה נכנס צעצועים טינקר, אתה לא מצפה הזדמנויות גדולות על הצ'ק אין לעמוד (לא רפה). אבל מה שאתה מקבל הוא חוויה מדהימה.

הנה 5 דברים צעצועים טינקר מלמד אותך על איך להתחרות על משהו מלבד המחיר:

1. להציע תמריצים

כאשר אתה עובר את הדלת צעצועים טינקר, תמיד יש מישהו עם חיוך גדול. לפני שאתה יודע את זה, יש לך צעצוע דחף לידיים שלך. זה חנות קטנה, אבל עם הרבה מקום לשחק. מה יוצר מגרש משחקים וירטואלי. וילדים אוהבים את זה. טינקר צעצועים כל הזמן שומר על מדרכות, פסטיבלים חוצות ו fundraisers לעסוק הקהילה.

2. הכל תלוי בערך

צעצועים טינקר לא להימנע מחירים גבוהים יותר כי הם להדביק, לספק חוויה מדהימה. רגולרים מקבלים עלון עם התמחויות תכופות וכן הצעות מיוחדות המוצעות מדיה חברתית. הם הניחו את חוויית הלקוח מעל כל דבר אחר.

3. להבדיל

חנויות ביג בוקס לא יסכנו מוצרים חדשים ושוונים. אז חנויות קטנות יותר לקבל את הסדק הראשון דברים ממש מגניב. ואת הדברים האלה מגניב מה הלקוחות שלהם מחפשים. לעתים קרובות אלה מוזרויות להפוך את מיטב המוכרים שלהם. כיום, צעצועים טינקר הוא אחד החנויות הראשונות המעורבים בבדיקת מוצרים חדשים, אז הם הירייה הראשונה עם כל הרעיונות החדשים.

4. עבור למצב מקוון

צעצועים טינקר יכול להיות קטן להשוואה, אבל יש להם קטלוג גדול ואתר אינטרנט שתואמים את החוויה הזאת חנות גדולה. כולנו יודעים כי קניות באינטרנט הוא הולך לשום מקום, אבל למעלה, אז זה מציע אלטרנטיבה קניות בהחלט יהיה המפתח להצלחה העתידית של צעצועים טינקר.

5. להיות חברתי

צעצועים טינקר הוא עושה עבודה נהדרת של משיכת ושמירה על לקוחות מקומיים נאמנים. זה עלון עליז, עדכוני האתר הנוכחי, חשיפה מדיה חברתית ובעל ידוע לכל Abilene ואת תעשיית הצעצועים כולו אומר האוהדים שלהם עוסקים כל הזמן. כל החברות הקמעונאיות חייבות להיות פעילות בתחום המדיה החברתית.

עבור קמעונאים שרוצים להתחרות עם חנויות תיבת גדול, זה תמיד משימה קשה. זה דורש עבודה קשה ואין קיצור להצלחה. Betsy Barton הוא אחד העובדים הקשים ביותר בענף הצעצועים, אבל אם אתה צופה בה מקרוב, אתה לעולם לא תדע שהיא עובדת קשה. זה נראה כאילו יש לה רק זמן נהדר לעשות את מה שהיא באמת אוהבת. מי היא.

האם יש לך סיפור הצלחה שאתה רוצה לחלוק עם הטכניקה המסייעת לך להתחרות עם בחורים גדולים? נשמח לשמוע על זה.