אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

12 מגמות בתעשיית המסחר האלקטרוני בשנת 2017, כי אתה צריך לדעת.

אנשים החלו לקחת ברצינות קניות באינטרנט ברצינות רבה בשנים האחרונות. אם אתה שייך לתעשיית המסחר האלקטרוני, אתה צריך לדעת את המגמות האחרונות. לך עם הזרימה כדי להצליח. תוכנית להרחיב את העסק שלך על ידי שמירה על 12 מגמות בענף המסחר האלקטרוני המפורטים להלן.

1. תוכן האתר

הבסיס של כל פעילות מסחר אלקטרוני הוא למעשה האתר. תוכן המספק את המידע הנדרש לקבלת החלטת רכישה מאפשר ללקוח לשמור על קשר עם האתר שלך.

במהלך הקניות המסורתי, אנו מעדיפים לבקר בחנויות שיש להן סוחרים ידידותיים ללקוח המספקים מידע נוסף על המוצר. האתר לוקח את המקום הזה בחנויות דואר אלקטרוני.

ודא שאתה מספק תוכן טרי עם כל הפרטים הדרושים כדי להקל על קניות באינטרנט. כמו כן, הפעל אפשרויות צ'אט בשידור חי באתר שלך כדי למשוך יותר תנועה.

2. אפשרויות תשלום

רובנו רוצים לקנות דברים. אבל כשזה מגיע לשלם את כולנו, לחפש אפשרויות נוספות. כדי להגדיל את המכירות של e-store, פשוט להיות גמישים ביחס שיטות תשלום שונות. כלול תשלומים באמצעות Apple Pay, PayPal Express, כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב. בנוסף להוספת אפשרויות מרובות, הקפד לבחור שער תשלום ידידותי למשתמש.

3. משלוח ומשלוח

בסדר, היה לנו זמן נהדר כאשר קניות באינטרנט הודות לתוכן מעניין ואפשרויות תשלום מאובטח. מה הלאה? משלוח ומשלוח. אחד המפתחות להצלחה עסקית בעסקים מקוונים ניתן לדבר על משלוח מהיר. אבל, אתה יודע? 58% מהקונים באינטרנט מוסיפים מוצרים נוספים לעגלת הקניות אם אפשרות המסירה החופשית מסומנת בפריט זה. זה לא נגמר עם העובדה כי כל 83 לקוחות מתוך 100 קונים לא אכפת לי לחכות למוצרים שלהם אם המשלוח הוא בחינם.

4. מדיניות ההחזרה

טיול קניות חלק לא נשבר לאחר הלידה. למעשה, זה מתחיל אחרי זה. תוהה איך? כן, לאחר קבלת המוצר אנשים מסיבות שונות לשים לב למדיניות ההחזרה. על מנת להישאר מראש של החברה שלך בשנת 2017, אתה צריך להכין את עצמך כדי לכסות את עלויות ההובלה לא רק עבור המסירה, אלא גם עבור מחזירה. אנשים יתפתו להזמין באינטרנט באתר שלהם אם הם יכולים להחליף אותו ללא תשלום לאחר לראות דברים באופן אישי.

5. קניות מותאמות אישית

בעלי חנויות דיגיטליות הסכימו שקניות מותאמות אישית מושכות לקוחות רבים יותר מאשר קניות כלליות. ללא ספק, מגמה זו תגדל בשנים הקרובות.

הרחב את פורטל האינטרנט שלך עם טכנולוגיה מתקדמת. ספק מותגים נוספים ואפשרויות בחירה נוספות של מוצרים. התאמה אישית של תוכניות נאמנות. להבין שכל הלקוחות לעולם לא חושבים באותו אופן. קבל את הדופק הנכון למכור את המוצר שלך.

האם אתה מודע? המתחרים שלך כבר לפני המגמה הזו. אל תחכו להתחיל לתכנן את צרכי הקניות שלכם.

6. סרטונים

הסרטים מ You Tube היו שם שלהם בשנת 2016. עבור רכישות מסחר אלקטרוני.

בשנת 2017, התמקדנו באמצעות קטעי וידאו על המקום. מוצרים עם הסבר לווידאו הם בעלי שיעור המרות גבוה יותר. מחקר מקרה של Tassimo מראה ששיעור ההמרות הגיע ל -74% ו -340% מהתחייבות הלקוחות הודות לסרטון בו במקום.

7. חיפוש קולי

חיפושים קוליים הופיעו בעסק מקוון רציני. החיפוש הקולי עצמו לא עובד כמו כלי מהנה. השתמש בחיפוש קולי באתר שלך כדי להגדיל באופן יעיל את המכירות.

כיצד להשתמש בחיפוש קולי? בצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך באופן שבו הוא מופיע בתוצאות החיפוש של Google. הדבר מסייע ללקוחות למצוא את המוצר על ידי שיחה עם שירות החיפוש הקולי של Google.

עיין בדוח המחקר של Google המאשר שחשבונות החיפוש הקולי עבור 20% מבקשות החיפוש.

8. רכישות עבור יישומים ניידים

למותר לציין, קניות ניידים החלה דוהרת מחשבים. פשוט לחץ עליו כדי לקבל מידע נוסף. זכור כי הקמעונאי המקוון לא רק יוצר אתר תגובה לנייד, אלא גם משלב את הפונקציונליות של הארנק הנייד עם החנות שלך.

ענקי המסחר האלקטרוני, כגון אמזון, אפל, JD.com, Walmart, וכו 'הם משתמשים ביישום סלולרי בעל נתח משמעותי בהכנסות.

9. כלי אזהרה פעילות לא הוגנת

תאר לעצמך שאתה בונה בית יקר ואתה לא תיתן לו דלת. כן, בניית אתר מושלם ואת היעדר כלי ניהול הונאה דוחף את החברה.

לקוחות אינם קונים באינטרנט כאשר סף הפרטיות והאבטחה אינם עומדים בציפיות. 2017 ימשיך להיות בעל השפעה משמעותית על מגמה זו.

10. יום שישי השחור וסייבר יום שני

יום שני Cyber ​​ו יום שישי השחור למשוך לקוחות נוספים לחנות מקוונת. מגמה בשנת 2017. אישרו כי ההבחנה בין יום שישי השחור לבין יום שני Cyber ​​נעלמת. שני קניות החג נעו באינטרנט.

11. קניות מרובות ערוצים

מגמת הקניות צברה פופולריות הודות לערוץ הרב ערוצי. אנחנו יודעים שאנשים רוצים מכשיר קניות. קונים העוברים דרך החנות שלך לא פיזית לבקר בחנות שלך. אבל אל תדאג, שולף טלפון חכם וחיפושים באינטרנט כדי לאסוף מידע על המוצר. אחר כך הוא מציב את הסדר לאחר שחזר הביתה. תחשוב האחסון גוגל אפיס טוען כי 42% מהקונים בחנות פיזית להזמין באינטרנט לאחר שהגיע הביתה. נשמע כיף? זה לא נכון.

12. מכירות חברתיות

המגמה של המכירות החברתיות יגדל במהלך 2017. כל בעל חנות מקוונת מתמקד בקידום המותגים שלו באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית.

בתחילת העסק המקוון שלך, להתחיל את המכירות המקוונות שלך עם קטעי וידאו חיים פייסבוק תכונות המוצר הנוכחי. כאשר החברה שלך מתחילה, הפעל את הסרטון בו במקום.

מסקנות מהירות

הסיכון והגזע הופכים לחלק מהעסק כולו. מסחר אלקטרוני לא יכול לברוח מזה. כל שעליך לעשות הוא לקחת את 12 המגמות לעיל כדי לשפר את העסק שלך בקנה אחד עם השוק.