אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

האם שירות לקוחות רע באמת טוב לעסקים קטנים המספקים שירותים קמעונאיים?

זו בהחלט הזדמנות לרופאים, רופאי שיניים, סלונים, מספרות, בתי קפה וקיוסקים מזון כדי להקדים את התחרות המקומית ולהשיג יותר לקוחות.

מיליוני חברות לשכנע את הלקוחות שלהם בתור כל יום עבודה לחכות למשלוח. לפעמים ההמתנה היא ארוכה באופן בלתי סביר.

עם זאת, הלקוחות עדיין חוזרים בהמוניהם. האם הם באמת?

אם הם בעבר, חברות אלה לא יכול להיות בטוח כי הלקוחות שלהם יחזור בעתיד.

הצרכנים ישתנו אם יש להם סיבות טובות לעשות זאת. בחמש השנים האחרונות, טלפונים חכמים, מדיה חברתית ואתרים עבור גלישה / השוואה שינו את הצרכנים לנצח.

ההוכחה של לקוחות Walmart ואמזון תשתנה

בחנויות דיסקונט, Walmart החלה את פעילותה ב -1962. הם סיפקו מגוון רחב יותר של מוצרים במחירים נמוכים יותר. מיליוני קונים רכבו כמה שעות כדי לקנות זול יותר.

Amazon.com נוסדה בשנת 1994. היא הפכה לחנות הספרים הגדולה ביותר ב -1997, והיא כיום הקמעונאית הגדולה בעולם. הם עדיין לא סיימו.

עכשיו, הצרכנים יכולים לקנות דברים רבים באינטרנט מ מוכרים מקומיים או זרים.

Showrooming היה אופנתי בשנה שעברה. לקוחות נכנסים לחנויות, בודקים מוצרים וקונים אותם באינטרנט. חנויות קמעוניות, גדולות או קטנות, נאלצו להגיב על מגמה זו.

הדרך ללקוחות החנות ישתנה בעתיד.

שינויים המשפיעים על חברות שירות קטנות

כמה שינויים משמעותיים התרחשו בקהילות שלנו במהלך 5 השנים האחרונות. לשינויים המפורטים להלן יש השפעה רבה על עסקים קטנים המספקים שירותים קמעונאיים.

שינויים בשוק

  • שימוש נרחב של מכשירי iPhone וסמארטפונים עם אנדרואיד.
  • הטאבלטים של iPad ו- Android צומחים במהירות.
  • יישומים לנייד שימושיים, וקטגוריות נוספות מתווספות מדי שבוע.
  • מדיה חברתית – פייסבוק, טוויטר, foursquare. אין צורך לתרגם כאן.
  • בדוק אתרים: Yelp, Google+ ואלפי אנשים בקרבת מקום
  • יד של היום: Groupon, LivingSocial, אחרים

גורמים אלו ישפיעו על לקוחות קיימים ועתידיים.

חדירת הטלפונים החכמים בארה"ב עלתה על 50% בסוף 2012, ואסימקו, חברת מחקר מוכרת, צופה כי היא תגיע ל -80% באוגוסט 2014. חדירה של טלפונים חכמים בשווקים הבינלאומיים המתקדמים ביותר צומחת באותו קצב.

טלפונים חכמים הם הרכב הבסיסי שהכניס שינויים במסחר הקמעונאי. חמוש עם טלפונים חכמים הניתנים לחיבור עם מגוון רחב של יישומים, הצרכן יכול בקלות לחפש חלופות בכל מקום, בכל עת. בזכות שירותי מיקום גיאוגרפי, חלופות מועברות אליהם כאשר הם נמצאים באזור המקומי … גם כאשר הם לא מחפשים.

הצרכנים בודקים כל הזמן את אתרי הביקורת כדי לקבל החלטות רכש. טוב ורע דעות על החברה שלך יתקיים ללא שליטה שלך.

האינפוגרפיה שכותרתה "כיצד מכשירים חכמים ותקשורת חברתית משפיעים על הרגלי הקנייה שלך" מסכמת את תוצאות המחקרים שעליהן מושפעות החלטות הצרכנים על ידי ביקורות, תשובות חיפוש ופוסטים של מדיה חברתית.

יש הפתגם הישן כי לקוח מאושר יגיד אדם אחד ללקוח מזל יגידו עשרה אחרים.

באתרים חברתיים ובאתרי ביקורות, אנו יודעים שלקוחות יכולים לתקשר במהירות מידע רב על חוויות טובות ורעות בעזרת טלפונים חכמים שימושיים.

"כולם כבר קיבלו את השינוי שהוא בלתי נמנע, אבל עדיין משתמע ששינוי הוא כמו מוות ומסים – יש לדחות אותו זמן רב ככל האפשר, ואף שינוי לא יהיה הרבה יותר טוב, אנחנו חיים, השינוי הוא הנורמה ".

פיטר דרוקר

אתגרי הניהול במאה ה -21 (1999)

דפדף באתרי אינטרנט ובמדיה חברתית

סקירת אתרים ומדיה חברתית תחזק טוב ורע. זה יכול להיות הזדמנות שיווקית ענקית או סיוט.

אתה לא יכול לשלוט על ביקורות הלקוחות שלך יכתוב. חלקם יהיו הוגנים, אחרים לא. ההגנה היחידה שלך היא לספק שירות קוהרנטי, יוצא דופן. ביקורות טובות להציף רע.

היום חשוב יותר לספק שירות לקוחות מעולה יותר מאשר בהיסטוריה.

שירות לקוחות רע במקומות אחרים הוא טוב עבור העסק שלך

כיום, רוב הלקוחות יגידו לך שהם חייבים לסבול שירות לקוחות לקוי כל שבוע.

זוהי הזדמנות עבור החברה שלך כדי להגדיל את רמת השירות ללקוח וליהנות אפקט מכפיל.

בעבר, כדי להפעיל את הסלון, היינו צריכים למצוא מיקום מסחרי טוב עם תנועה הולכי רגל חזקה (נוחות), לספק תסרוקות מעולה (איכות) יש אווירה נעימה בחנות (נוחות).

אלה הם הבסיס של שירות לקוחות טוב. על פי המילים שלהם, הם היו חוויות לקוח גדול.

חוויות נהדרות עבור לקוחות הם אלמנטים קסום שגרם להם לחזור לשכנע את בני המשפחה והמשפחה שלהם … שירות נהדר כי הוא נוח ונעים. שירות חדרים 24 שעות ביממה,

האם החברה שלך מספקת חוויות אלה ללקוחות?

שירות מעולה

אתה צריך לבדוק את השירות הבסיסי שלך ולהפוך אותו יוצא דופן. שאל את הלקוחות החדשים והנאמנים שלך כדי לקבל את דעותיהם.

נוחות

עיון הלקוחות האידיאלי אתה רוצה לטפל. נוחות ניתן להשיג על ידי:

  • מיקום נקודת השירות
  • התקשר בטלפון או באינטרנט
  • פתרון וירטואלי לניהול תורים כך שהלקוחות יוכלו להמתין בנוחות

נעים

אושר הלקוח ניתן למצוא בכל נקודת המגע של שרשרת השירות. או שזה יכול להישבר בכל נקודה.

כדי לברר בוודאות, לארגן את הצוות שלך ואת עצמך כמו קונים מסתורי לבקר כמה המתחרים שלך בקרבת מקום.

שטח "נמוך תלוי פירות" עבור differiation

ישנם אזורים שקל להבחין ביניהם יותר. במקרה של שירותים בסיסיים כגון טיפול בשיער, טיפול שיניים והקלה על מחלות, ציפיות הלקוחות יהיו גבוהות ויגדלו.

ישנם תחומים רבים אחרים שבהם רוב החברות אינן מוכנות. בספר "מעריצים משתוללים" של קן בלנשרד יש דוגמאות רבות.

לחבר את הצוות שלך ולהתחיל מושב סיעור קצר. איתור הזדמנויות לפני, במהלך ואחרי השירות. תוכלו למצוא אפשרויות רבות המתאימות מנהל התפעול שלך, מנהל פיננסי, הצוות שלך ואתה.

על המחבר

SengHee Tan הוא מנכ"ל Qander Mobile Queue, שירות המאפשר לעסקים קטנים לספק נוחות ל"דיסנילנד פאסט פאס "ללקוחותיהם.