אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

כמובן, אנשים שמקבלים טוב חייבים לחפש את זה איכשהו. עם זאת, היום אנחנו קוראים את "חלב פרה" כמעט ללא מאמץ באמצעות "קליקים" פשוטה של ​​מערכות הספינה כי יש מהירות מוגברת, כמו גם את טווח הפוטנציאל.

זה בעיקר בשל ההתקדמות האינסופית של גאדג 'טים הייטק, אשר שווי תפקודית של מגה חנויות ניידים. אתה יכול פשוטו כמשמעו חנות בכל מקום, בכל עת על פני כדור הארץ – הודות ליישומים חכמים שימושי!

מספר גורמים המסייעים לקניות כוללים, אך לא רק, את הפעולות הבאות:

• אתרים ידידותיים לנייד של מסחר אלקטרוני

• מעורבות פעילה והערכה של מדיה חברתית

• מערכות תשלום נייד באמצעות טלפונים חכמים

כלים מתקדמים אלו ואחרים צריכים להיות המנטרה החדשה של כל אסטרטגיה עסקית. אבל זה מעלה את השאלה: מה הטכנולוגיה יושמה לאחרונה על ידי החברה שלך, כי עונה על הצרכים של לקוח דיגיטלי, כל יודע?

לדוגמה, התנהגות הצרכנים משתנה במהירות הודות לשימוש בתשלומים ניידים ביחס למכשירי קופה קמעונאיים על ידי איפוס הציפיות שלהם והחלפת הרגלים ישנים. על פי המאמר שפורסם על ידי חוויית הלקוח קמעונאית, אשר ציטט את המחקר MasterCard מ 2015, בחינת רגשות הביטחון"56% מהאמריקנים משתמשים בתשלומים דיגיטליים ניידים באמצעות אפליקציה או אתר אינטרנט או מתכננים לנסות אותם בקרוב".

אם החברה שלך מבוססת על מסחר אלקטרוני כדי ליצור כל המכירות, הגיע הזמן לקחת בחשבון את העיצוב הגמיש של אתרי אינטרנט הממלא את הפער בין מחשבים שולחניים והתקנים ניידים. ואם החברה שלך לא לקבל תשלומים ניידים, מבינים כי מדובר במערכת של תשלומים מהירה, גדל במהלך חמש השנים הקרובות, על פי המאמר האחרון פורבס.

ואכן, טעות נפוצה מדי של נטישה כי חברות מסחר אלקטרוני רבות לעשות הוא נטייה חזקה לשכוח כי המאמצים שלהם באינטרנט, כמו בכל מקומות אחרים של העסק, משתנים באופן דרמטי. הסיבה הסבירה ביותר לחשיבה נרחבת וקטלנית זו היא טבעם המהותי של ארגונים וירטואליים.

כמה חנויות אתה יכול שם כי להישאר פתוח לעסקים 24/7/365 – גשם, מבריק, שלג או שלג לבוא? למעט רשתות שיווק פחות ידועות, אשר ניתן לסווגן פחות מפעם אחת, מפעלים כאלה אינם קיימים. למה? מעטים יכולים להרשות לעצמם את העלויות המופרזות של שמירה על פעילות מסחרית רצופה.

עם זאת, זה המקום שבו היתרון התחרותי טמון מסחר אלקטרוני – נוחות 24/7! המציאות של פעולות מוצלחות 24 שעות הוא ברכה עבור חברות רבות. הטריק הוא לדעת מה עובד ומה לא. האשם העיקרי, אשר מעולם לא מפסיק לחבל את כל המאמצים האחרים, הוא עיצוב אתר רע כי לא להקל על שירות לקוחות מעולה. זו הסיבה אמזון עובד כל כך טוב. תחשוב על זה.

הנה כמה עובדות בסיסיות על הרגלי הקונים.

המבקרים באתר מסחר אלקטרוני לא אוהבים לבלות את הרגילים הרגילים שלהם, שלא לדבר על יותר מכמה שניות, מחפש את מה שהם רוצים – או אולי אפילו צריך. להיפך, קונים פוטנציאליים בהחלט מעדיפים פלטפורמות אלקטרוניות שקל לנווט הודות לפריסות ידידותיות למשתמש, שהופכות אותו לקצר, או ליתר דיוק קליק, כדי לאתר את כל מה שהם מחפשים.

הם גם לא רוצים לשחק ניחושים על תמחור, מפרט המוצר ופונקציות. רשימה ברורה ומפורטת של כל הנתונים הללו היא פורמט אידיאלי. מה יותר, השוואה מעריכה את הדף מאפשר לך בקצרה להעריך אילו אפשרויות המתאימות ביותר לצרכים ייחודיים ותקציבים של כל הקונה הפוטנציאלי.

צ'אט חי הוא עדיין תכונה פופולרית עבור מבקרים פוטנציאליים. היכולת לבדוק מיד את מקורות הידע על מנת לקבל תשובות לשאלות ולהבהיר כל ספק הוא נכס יקר עבור מפעילי מסחר אלקטרוני.

עבור מוצרי צריכה רבים, ביקורות מוצר הם בדרך כלל הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות על ידי הפה. זה לא רק מעיד על לקוחות אמיתיים, אבל זה יכול גם להפעיל תגובה חיובית למוצרים כי הצרכנים יכולים לשתף באופן נרחב, אשר הופך לתופעה גלובלית יותר בשם העולם של הפה. זהו הסוג הטוב ביותר של שיווק כאשר אנשים אומרים דברים יפים על המוצר או השירות שלהם.

וול מארט חנויות, Inc המנכ"ל והנשיא דאג מק'מיליון הציעו אישור מוצק להתנהגותו של הקונה בציטוט שפורסם לאחרונה בפורטל החדשות של Walmart, אשר גילה [Walmart's] "התוכנית … היא: [being]… כמו הראשון כדי להבטיח ללא בעיות קניות בקנה מידה גדול. "הוא המשיך, להביע את זה," עם זאת, הלקוחות הם קניות [in stores, online, mobile, or any combination thereof]- זה יהיה מהיר וקל. "

השגת את זה? אנא שימו לב לשתי המילים האחרונות בציטוט לעיל: "מהיר" ו"קל ". שני המונחים הם הרעיון המבצעי ואת המטרה הסופית של כל משווקים אלקטרוניים.

למעשה, המטרה העיקרית של כל משווק אלקטרוני נבון הוא קניות מהירה וקלה, אשר יכול להיות טוב מספיק עבור יתרון תחרותי, אבל אם בכלל אפשרי, לעשות את זה כיף, משעשע וחינוכי עבור הלקוחות. , גם.

התוצאה הצפויה היא מציאותית מאוד, המתוארת בבירור על ידי הציטוט המיוחס לנשיא וול-מארט, ומנהל כללי של eCommerce גלובלי ניל אש "24 מיליון צרכנים משתמשים באפליקציית וול מארט מדי חודש … ויישומי האפליקציה בין שלושת היישומים הקמעונאיים המובילים". הוא המשיך, מראה כי "[Walmart] מספק שירותים כי להסיר בעקביות חיכוך כך קניות בחנויות שלנו קל יותר ונוח יותר. "

אם הייתי צריך להפחית את המאמר הזה למשפט אחד, הנה הוא: דיגיטלי הוא אחד נורמלי חדש. אשאיר אותך עם המחשבה הזאת לשקול. האם השיווק שלך תקוע במצב "אנלוגי" כל הזמן כאשר הלקוחות שלך משתמשים יותר ויותר בכלים דיגיטליים כדי למצוא ולמצוא את המידע הדרוש להם?