אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

חנות ג'יימסון הכללית היתה אוצר היסטורי בקהילת צפון קרוליינה הקטנה. ג 'ים ג' יימסון, הבעלים, היה חלק מורשת משפחתית במשך 100 שנים. לחברה היו זמנים קשים, כולל השפל הגדול. עם זאת, העבודה הקשה שלהם נאמנות הלקוחות תרמו להצלחה של החברה.

גם כאשר הקהילה השכנה קיבלה את חנות וולמארט שלהם, הלקוחות שלהם נותרו נאמנים. ג 'ים לא מאמין בשימוש של פלטפורמות פרסום מקוון מדיה חברתית. הוא האמין שפעולות אלה הן רק זמניות. עם זאת, הלקוחות שלהם החלו בהדרגה קניות באינטרנט כי ג 'יימסון כללי חנות היה מוגבל בהצעה המוצר שלה.

למעשה, רוב העסק איבד על ידי חנות ג'יימסון לא חל על המתחרים המקומיים, אלא למשווקים באינטרנט. ג 'ים היה חסר רחמים בהתנגדות הפיתוי לקנות באינטרנט. אבל כשראה שהנכד בן העשר שלו קנה חפץ קשה שאפשר היה למצוא באינטרנט במחיר ניכר, היה על ג'ים לשקול את האסטרטגיה השיווקית הנוכחית שלו בנוף המשתנה של המדינה.

לקוחות של היום יכולים לרכוש פריטים שונים באינטרנט עם מאמץ מינימלי. בהתחשב בתרחיש זה, לבנים טיט חברות נאבקים כדי לשרוד תחרות קשה באינטרנט. על פי סקר שנערך על ידי סקוור ומרקורי Analytics בשנת 2017, בה השתתפו 1,164 בעלי חברות בארה"ב, התצפיות הבאות:

  • 96% מהאמריקאים עם גישה לאינטרנט עשו רכישה מקוונת בחייהם, 80% בחודש האחרון.

  • 51% מהאמריקנים מעדיפים לקנות באינטרנט.

  • 67% של Millennials ו 56% של Gen Xers מעדיפים חנות מקוונת מאשר בחנות.

  • Millennials ו Gen Xers להשקיע כמעט 50% מהזמן כי קניות מקוונות בכל שבוע (שש שעות) מאשר עמיתיהם המבוגרים (ארבע שעות).

  • 51% מהקשישים קנו בשווקים, 66% בחנויות גדולות, 30% בחנויות מקוונות או בוטיקים עצמאיים ו -44% בחנויות מקוונות ספציפיות.

מומחים שיווק להבין את החשיבות של האינטרנט דרכים להשתמש ביעילות כוח זה. על פי Socialmedia.com, 90% מהמשווקים משתמשים במדיה החברתית בחברות שלהם. למרבה הצער, חברות קטנות רבות אינן מזהות עובדה זו. חברות רבות החליטו לקבור את ראשיהן בחול בתקווה כי "עניין האינטרנט" הזה ייעלם. זה לא היה!

למעשה, מסחר אלקטרוני גדל ביותר מ 23% בשנה; עם זאת, 46% של עסקים קטנים בארה"ב אין אתר לפי ריבוע ומרקורי Analytics. מאמר זה מתמקד איך עסקים קטנים יכולים להשתמש בשיווק דיגיטלי כדי להשיג הצלחה גדולה יותר להגדיל את סיכויי השוק שלהם.

שיווק דיגיטלי צריך להיות כלי שכל עסק קטן רציני צריך להשתמש. שיווק דיגיטלי יש שמות רבים, כגון e-commerce שיווק, שיווק באינטרנט ושיווק באינטרנט. שיווק דיגיטלי יכול להיות מוגדר "שיווק של מוצרים או שירותים באמצעות ערוצים דיגיטליים כדי להגיע לצרכנים". המטרה העיקרית היא לקדם מותגים באמצעות האינטרנט.

שיווק דיגיטלי הולך מעבר שיווק באינטרנט וכולל ערוצים שאינם דורשים את השימוש באינטרנט. כמה ערוצי שיווק דיגיטלי כוללים אתרים, פלטפורמות חברתיות, שיווק בדוא"ל, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), בלוגים, פודקאסטים ופרסום מקוון עד כמה שם. בנוסף טריקים טכנולוגיים, חברות צריך לדעת הלקוחות שלהם ואת הכישורים הבסיסיים שלהם. שיווק דיגיטלי הוא לא כדור כסף. שיווק דיגיטלי הוא כלי עבור אנשי מקצוע מנוסים.

קתרין חואן, דוני גרילינג וקתרין בארקל, מחברים שיווק באינטרנט: להתחיל עד הסוףהם מציעים כי שיווק דיגיטלי יעיל דורש הרבה תוכניות זהירות. הם מוסיפים, "המטרה החשובה ביותר של מקבל את המתיחה האמיתית של תוכנית שיווק באינטרנט היא לקשר נתוני מכירות ומכירות יחד עם נתונים.עקוב אחר מה שאתה עושה, לעקוב אחר ההשפעה ותוצאות המכירות המסלול." כאשר מסתכלים על הנוף של טכנולוגיות אינטרנט וחידושים, חברות קטנות צריך לחשוב אסטרטגית על חמש המגמות הבאות של שיווק דיגיטלי:

בינה מלאכותית – יש אנשים לפתח תרחישי מחשב מורכבים כדי לשלוט על העולם. עם זאת, בינה מלאכותית (AI) הופך להיות דרך חיים בשיווק. אינטליגנציה מלאכותית יכולה להיות מוגדרת "התיאוריה ופיתוח של מערכות מחשב מסוגל לבצע משימות שבדרך כלל דורשות אינטליגנציה אנושית". טכנולוגיית ההפעלה הקולית, כגון הד של אמזון, מושכת תשומת לב AI. עד 2020, לקוחות ינהלו 85% מהרכישות ללא אינטראקציה עם אדם מסוים.

חיפוש באינטרנט – קונים יש ידע רב יותר מאשר גישה לאינטרנט. למעשה, 81% מהקונים מבצעים מחקר מקוון לפני ביצוע רכישות גדולות. לכן, לגלות כיצד להשתמש אופטימיזציה למנועי חיפוש ורכישת חברה בחוד החנית של חיפושים הוא צעד שלא יסולא בפז.

תקשורת ניידת – רוב האמריקנים התרגלו לסיפוק מיידי וגישה קלה לטכנולוגיה. מסחר אלקטרוני לטלפונים ניידים ולטאבלטים יגיע ל -293 מיליארד דולר ב -2018. טלפונים חכמים וטאבלטים הם חלק מגל חדשנות זה. התא יביא ל -72% מהוצאות הפרסום הדיגיטלי בארה"ב ב -2019. משווקים מכירים בכך ששיווק נייד הוא כלי עסקי שאינו בשימוש.

מדיה חברתית – פלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק מאפשרות לקונים להתחבר זה לזה כמעט. 65% מהחברות המנהלות פעילות עסקית רכשו לקוחות באמצעות פרסומות LinkedIn. משווקים מודעים לערך זה.

תוכן רשת – תוכן טוב ימשוך לקוחות. למעשה, לקוחות נוטים יותר לקנות סרטונים טובים / מתאימים מהמוכרים באתר שלהם. 52% של מומחי שיווק ברחבי העולם קוראים וידאו סוג תוכן עם ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר.

כאשר מתמודדים עם הדיירים של התחרות, עסקים קטנים צריכים להשתמש בשיווק דיגיטלי. כמה עסקים קטנים עשויים להסס מחקר שיווק דיגיטלי בשל חוסר אמון והבנה של האינטרנט. פיליפ קוטלר וקווין קלר, מחברים ניהול שיווק, הערה: "החברות הטובות ביותר להרגיש בנוח להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את האופן שבו העסק מתנהל עם לקוחות עסקיים."

מאמר זה הראה כי עסקים קטנים של היום יכולים להשתמש בשיווק דיגיטלי כדי להגדיל את סיכויי השוק שלהם. נקווה כי מקבל את הידע הזה יסייע לבעלי עסקים לא לקבור את ראשם בחול. האינטרנט הוא כאן כדי להישאר. התפלל שתקשיב להודעה הזאת.

© 2017 על ידי DD גרין