אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

להבין את הקניות באינטרנט

יותר ויותר אנשים לבקר בחנויות דואר הזמנות מקום הרכישות שלהם. בעולם של היום עסוק, אנשים רבים אין לי זמן או נטייה לחנות בחנויות וקניונים. במקום זאת, הם נכנסים לעולם הווירטואלי, אוספים את המידע הדרוש ומבצעים רכישות.

למרות שאנשים חנות כל השנה, דיווחים הראו כי מגמה זו היא לשיא במהלך עונת החגים, במיוחד כשמדובר בעונת החגים, כגון חג המולד וחג ההודיה. אבל לא מקבלים את הרושם כי הגידול במספר "קונים קניות באינטרנט" מתרחש יום או יומיים לפני ערב חג המולד או במקרה זה לפני כל פסטיבל אחר.

מחקר שנערך על ידי נילסן / NetRating בע"מ הראה כי מספר קונים חג המולד באינטרנט נוטה לעלות כמעט שבוע או שניים לפני התאריך בפועל של הפסטיבל. מהסקר שנערך על ידי הארגון עולה כי בדצמבר 2006 נרשם המספר הגדול ביותר של מקבלי הייחוד. לדוגמה, eBay נמשך עד 12 359 000 משתמשים ייחודיים. מאידך גיסא, אתר הקניות הפופולרי של אמזון משך 6121 לקוחות ייחודיים. ענקית הקמעונאות Walmart הצליחה למשוך ב -4 בדצמבר 2006 4,026 מקבלים ייחודיים.

עוד עולה מהסקר כי השבוע שהסתיים ב -3 בדצמבר הראה את השיא במדד מכירת חג המולד. על פי הדו"ח, "השבוע שהסתיים ב -3 בדצמבר היה השיא בעונת החגים, ומספר הביקורים במדד עלה ב -43% לעומת שבוע הבסיס (בשבוע שעבר של אוקטובר). לגו, מייסי 'ו' אופיס דיפו הובילו את הצמיחה השבועית המהירה ביותר מקומות קניות מקוונים במהלך השנה, ואת תעבורת הרשת גדל ב 120, 70 ו – 64 אחוזים בהתאמה. "

הדו"ח גם חשף היבט מעניין נוסף לגבי קניות באינטרנט במהלך החגים. עם התקרב מועד הפסטיבל החלה ירידה במספר המבקרים בחנויות השונות. סקר ה- Nielsen / NetRating Inc הראה כי חלה ירידה של 24% כאשר הנתונים הושוו בשבוע בשבוע.

עכשיו רובנו מצפים כי לאחר תקופת החגים תהיה ירידה בפעילות המכירות. ובכן, הנתונים שפורסמו על ידי נילסן / NetRating הם טועים. מדד eShopping Holiday הראה כי מספר המבקרים שהשתמשו במדיום המקוון לרכישות שלהם גדל ב -6%.

השאלה העיקרית שתופיע במוחם של רוב מומחי השיווק באינטרנט או מומחי שיווק במנועי חיפוש היא: "מה הם הגורמים לחריגות במספרים"?

ובכן, על פי מומחים, רוב האנשים משתמשים בחגים בחיפוש אחר הצעות חג שונים באתרי אינטרנט שונים. במילים אחרות, אנשים רבים חנות עבור Windows. הם גם מנסים לקבל החלטה מושכלת, מנסה לאתר הנחות שונות, שוברי מתנה ותמריצים אחרים המוצעים לקונים באינטרנט.

אבל עם כניסתו של עונת החגים העיקריים, יותר ויותר אנשים עסוקים בהכנות חג המולד שלהם. חלקם עשויים גם לרכוש פריטים שנבחרו במצב לא מקוון באינטרנט.

בסוף עונת החגים, אנשים מתחילים להחליף שוברי מתנה ותלושי מתנה, להוציא עוד כסף במהלך עונת החגים. הם גם משתמשים בתקופה זו כדי להחליף או להחזיר כל רכישות לא רצויות או לא מתאימות שנעשו על ידי אותם. ובגלל זה שוב אנו עדים לשיא של קניות מקוונות.

ועכשיו, מהו הלקח עבור מומחי שיווק באינטרנט כמוך וכמוני המעוניינים לקבל נתח שוק באינטרנט?

קודם כל, אתה חייב להיות התחלה מוקדמת. אם אתם מתכננים להציע הנחות וצורות אחרות של תמריצים עבור קונים מקוונים, מידע על אותו דבר חייב להופיע באתר שלכם לפחות 5-6 שבועות לפני מועד הפסטיבל. זה יאפשר למבקרים להכיר את ההצעות שבוצעו על ידך. אם אתה מתחיל רק שבוע או שבועיים לפני תאריך הפסטיבל, אתה עלול לאבד מספר רב של קונים פוטנציאליים.

כמו כן, עליך לוודא שהאתר שלך יצר עותקי גיבוי של כל הפעילויות שקונים מקוונים מבצעים אחרי הפסטיבל. לדוגמה, תוכל לקבל קוד קידום מכירות בדף שבו אנשים יכולים לנצל את ההנחה שהם מציעים.

אז, אם אתה רוצה לנצל את הגידול של קניות מקוונות, אתה צריך להתחיל מוקדם.