אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

אתה לא יכול להתעלם 95,000,000 מבקרים אמזון חודשי. ואתה לא יכול להתעלם מהעובדה כי 95% מהאמריקנים חנות או חנות ב Walmart. מסחר אלקטרוני צפוי לגדול ב -200% בחמש השנים הקרובות. היא גדלה ב -38% בשלושת החודשים האחרונים בארצות הברית לבדה, בהשוואה לשיעור המקוון של Walmart של 11% בלבד. מקיס, סירס ו Walmart הם סוגרים את חנויות המציין כי התחרות של אמזון היא גורם מרכזי ירידה במכירות. עם זאת, Nordstrom נקטה את האתגר, 25% מהפעילות שלהם הם מקוונים והם הציבו אמת מידה עבור אחרים לבנים מסורתיים וחנויות מרגמה. מסחר אלקטרוני הוא הזדמנות, לא איום, זה לא מגמה חולפת יישאר כאן. מספר האנשים אשר מיזם לתוך חנויות לגעת ולהרגיש מכווץ. עלויות ההובלה ודמי החניה ממשיכים לגדול, והגישה אליהם צורכת זמן רב יותר. התנהגות אנטי-חברתית בערים ובסביבותיהן ובמרכזי קניות עדיין מתדרדרת, כל הגורמים האלה הופכים יותר ויותר לקוחות מקוונים.

אמזון נקטה צעד ענק נוסף על ידי רכישת לבנים סופר מרגמה רשת שטחית של כ -34 מיליארד דולר. הסיבה היחידה להחלטה זו היא לשפר את שירות הקניות המקוון על ידי הבטחת משלוח של שעתיים. המזון יועבר מהחנות הקרובה ביותר בהתאם למיקוד. בנוסף על מהלך זה מודגש הם מנסים סופרמרקט ללא בדיקות בסיאטל, לאחר הטכנולוגיה נבדק ומעודן, אמזון תציג את זה לכל החנויות. במקום להתמודד עם תחרות מבוססת היטב, הם השתמשו בחדשנות כדי למנוע תחרות. דוגמה נוספת היא אילון מאסק; גישתו חסרת הפחד לעתיד באמצעות הטכנולוגיה פתחה דלת חדשה עבור הצרכנים. למכוניות האלקטרוניות שלה תהיה השפעה דרמטית על כלי רכב מסורתיים המופעלים בגז. אנחנו חייבים לשבור את השרשראות עם נפשית "אם זה לא שבור, לא לתקן את זה"

כשמדובר מסחר אלקטרוני, אוסטרליה מפגרת אחרי יותר מעשור, וזה ייקח עוד עשר שנים כדי להדביק. מותגים מקומיים רבים נכנסו לתוקף בשנתיים האחרונות: הרינגבוון, מרקים, דייויד לורנס, רודוס ובקט, אורטון. ענקית הקמעונאות הבריטית, טופ שופ וגבר טופ לא עברו את הבחינה, ואחרי שנתיים של מסחר גרוע נסגרו מאחוריהם. שני וחנויות רק נלחמים מול התחרות באינטרנט. מניית מאייר ירדה מ -4.00 דולר ל -53 סנט בארבע שנים, ומניות דייויד ג'ונס ירדו ב -45% בשלוש שנים. Myer של העסק המקוון הוא פחות מ 1%, ואת דוד ג 'ונס כרגע יש 2.6%. שתי חנויות מקוונות הם מגושם, מביך ו מיושן, ואת זמן הלידה הוא ארוך יותר מאשר זמן המסירה מחנויות בארה"ב ובבריטניה. הכלל הוא כי לפחות 10% של העסק הקמעונאי שלך חייב להיות מקוון. שניהם מתמקדים המתחרים לחקות אחד את השני. אין סימנים של חדשנות, רק מכירה אחת אחרי השנייה; הם נהפכו לסיגנון מזדמן של מרתף. לאחרונה, סוחרי טקסטיל הודיעה כי היא תסגור את כל החנויות להחליף רק באינטרנט, כמו Airflex יהיה לסגור את כל החנויות עם חנויות הדגל להתמקד יותר באינטרנט. ולבסוף, בואו נהיה כנים, שירות סטנדרטים בחנויות הכלבו האוסטרלי הם הרבה מתחת לממוצע. תחת עובדים, מאומנים גרוע, שילמו גרוע מנוהל במנטליות של ההיררכיה הארכאית. אתה יכול גם לשים סימן גדול על החנות בחלון

לקוח באוסטרליה יכול לקנות $ 1,000 בשווי של פריטים Nordstrom בארה"ב ולשלוח אותו לדלת בתוך 5 ימים; אתה לא משלם חובה או מס ואתה מקבל הרבה יותר עבור הרבה פחות. קנה באינטרנט ב אמזון, ואת הבחירה היא אינסופית, ואת השירות הוא פשוט מדהים. הפסיכולוגיה של קניות באינטרנט אין מחסומים אנושיים להתמודד איתך, פשוט לבחור, לחץ ושלם לחכות להפתעה.

אילו אפשרויות יש לך? ללכת למרכז הקניות המקומי, לחפש שלושים דקות עבור מקום חניה זה כנראה ישחזר לך על ידי $ 25.00, להתווכח עם אשתך, אתה תהיה מוגשת על ידי אדם מכירות insistent, ללא ידיעת המוצר. יותר ממחצית היום עבר, וזה בזבוז זמן. לכולנו היתה חוויה לא נעימה כזאת. עכשיו אתה יכול לחסוך הרבה זמן וכסף על ידי קניית באינטרנט באמצעות זמן וכסף נשמר לקחת את המשפחה שלך לארוחת צהריים נחמדה וליהנות זמן טוב ביחד.