אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

ככל שמספר משתמשי האינטרנט הולך וגדל, ההצלחה של קניות מקוונות הולכת וגדלה עם זה. מסחר אלקטרוני הוא כיום נישה משמעותית בשוק, עם כמעט הכל זמין לצרכנים באינטרנט. המוצרים משתנים מאוד מ ספרים, בגדים, גאדג 'טים ואפילו אוכל. ישנם אינספור עמודים המוקדש הנוחות של קניות בבית, פשוט מחובר למחשב.

אבל הנוף הקניות המקוון בהתחלה לא נראה כמו השוק הפתוח מאוכלס בצפיפות, כי עכשיו אנחנו יודעים על. החנות המקוונת הראשונה היתה Book Stacks Unlimited, בבעלות צ'רלס סטאק & # 39; ו הושק בשנת 1992. למרות הרעיון היה מבריק והוביל חנויות ספרים מקוונים בעתיד, למרבה הצער, יישום גרוע בסופו של דבר הוביל לכישלון שלה. פיצה האט, מפתיע עבור אנשים רבים, היה גם אחד החלוצים של מסחר אלקטרוני, המציעה את ההזדמנות כדי להזמין באינטרנט באחת המסעדות בקליפורניה. עם זאת, לפני המבחן הוארך על אופציה קבועה עבור החברה, זה לקח כמה שנים. בקיצור, בשנים הראשונות של קניות מקוונות היו מלאים של פגע להחמיץ, סיכון, כמה רווחים, אבל אפילו יותר הפסדים.

הקשיים הגדולים ביותר קניות מקוונות בעבר היו מודעים למספר רב של מקרים של גניבת זהות, חוסר ממשק משתמש ידידותי למשתמש ואת הבעיה עם dot-com. עם זאת, למרות חסרונות אלה, בעזרת תוכנות מחשב משופר אבטחה מוגברת, משקיעים וחברות יש לבנות מחדש מחדש שיווק באינטרנט.

כיום, חנויות מקוונות הן במיליונים, ומאחסן תמיכה הן בחברות והן בצרכנים הישירים. חידושים טכנולוגיים רבים סיפקו לחברה אפשרויות קניות נוספות, כמו גם מחיר תחרותי. Affordability הגדילה את מספר הלקוחות מחליטים לקנות ממחשב. במקביל, זה את הזמינות של שיטות תשלום נוספות. בשנים קודמות, כרטיסי האשראי היו אופציית התשלום היחידה לרכישות שנרכשו באינטרנט. אבל עכשיו, עם התפתחות של כסף באינטרנט וקבלה של שיטות תשלום חלופיות, כגון המחאות, מזומנים על המשלוח, העברות בנק וכרטיסי חיוב, קניות באינטרנט הפך אפילו יותר.

הצמיחה בענף זה לא מראה סימנים להאטה בעתיד, על פי מחקר. הסטטיסטיקה עדיין מוכיחה כי היא עדיין מגמת עלייה, וכ -63% מכלל משתמשי האינטרנט כבר קונים מוצרים באינטרנט. בנוסף, כאשר הבנקים ממשיכים להגדיל את האבטחה של מידע אישי אשראי, יותר אנשים נוטים פחות להיות בפועל זה. זה היחס של הצרכנים כי יהיה להעמיק את הפוטנציאל של מסחר אלקטרוני. כפי שצוין במחקר שנערך לאחרונה, 71% מהמשתמשים באינטרנט מאמינים כי זה נוח יותר קל בהשוואה לשיטה המסורתית של קניות או קונה באמצעות טלוויזיה או קטלוג. מומחים אומרים כי העתיד של קניות מקוונות מבוסס על חוויית המשתמש, וכמו פיתוח וצרכנים לחלוק את החוויות האלה עם אחרים, קניות באינטרנט יגדל עם זה.

הטכנולוגיה מבוססת על העיקרון של הפיכת החיים לקלים ונוחים יותר. קניות באינטרנט היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר של זה. עם התפתחות מתמשכת של מסחר אלקטרוני מאז תחילת שנות התשעים, נראה כי אתה לא יכול לדמיין את זה לא ירחיב עם השנים.