אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

הצמיחה של הסחר האלקטרוני העולמי הוא לפחות מדהים … על פי דו"ח סטטיסטי – בשנת 2017, המסחר האלקטרוני העולמי הגיע בערך של 2.3 טריליון דולר, ועל ידי 2021 הוא צפוי להגיע 4.5 טריליון דולר.

בארצות הברית לבדה, eCommerce חשבונות עבור כ 10 אחוזים של המכירות הקמעונאיות. מספר זה גדל בכ -15% מדי שנה.

כ -11% מהאנשים קניות באינטרנט באופן קבוע מבצעת רכישות ועסקאות באמצעות הטלפון החכם. יש אומרים כי 35% יעשה את הטלפון החכם שלהם הכלי העיקרי עבור כל הרכישות. כ -39% מהאנשים שקונים באינטרנט משתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית כדי לקבל השראה לחלק מהרכישות שלהם.

מסחר אלקטרוני הוא מתפתח בקצב מואץ. מסיבה זו, חשוב מאוד להישאר בקו אחד עם המגמות האחרונות קניות באינטרנט – בדרך זו תוכל להמשיך להגדיל את המכירות תוך עקיפה את התחרות.

בהמשך תמצא 3 מגמות מסחר אלקטרוני שיקבעו את העתיד של חנויות מקוונות:

1. אנימציה. "Catt Small" – מעצב מוצר ישן יותר עבור Etsy, אשר גם עושה את המשחקים משוכנעים כי אנימציה תנועה יהיה נהדר מסחר אלקטרוני ועצות עבור חברות מסחר אלקטרוני להתחיל ללמוד עיצוב המשחק …

במשחקים, כמה מהלכים מושכים לשחקנים ומקבלים משוב רב ערך, כגון מה לחפש, לספר לשחקנים כשהם עושים טוב, ולתת עצות כיצד לשפר את המשחק שלך.

במקרה של מסחר אלקטרוני, תנועה זו עשויה לתרגם לדחיפות ו / או סימני שביעות רצון. לדוגמה, Etsy משתמשת בתמונות עם תנועה על הדואר האלקטרוני שלה כדי לתת לה המותג לחיות וליהנות ההתרגשות. בנוסף, הם משתמשים איקונוגרפיה, אשר אנימציה כדי לשלוח הודעות על מוצרים שנמכרו כמעט החוצה.

בקיצור, התנועה גורמת למשתמשים להרגיש יותר כמו שיש להם סגנון חיים יותר מצחיק.

עכשיו אתה יכול בקלות ליצור איקונוגרפיה אנימציה ודומה, באמצעות כלים כגון: רוח ועקרון.

2. Cooler Pics & סרטונים. אחת הדרכים הטובות להוסיף תוכן באיכות גבוהה יותר לאתר eCommerce היא להוסיף תמונה של 360 מעלות המציגה את המוצר שלך. מה עוד, אתה יכול להוסיף אנימציה GIF שיכולים להדגיש את כל התכונות הטובות של מוצרים שונים.

אין ספק שזה פורמט שאנשים מחפשים יותר ויותר לעתים קרובות, ואם זה לא מספיק, יש לך את היתרון הנוסף של הצבת תוכן כזה על ערוץ YouTube שלך ​​להגדיל את התנועה.

התמונות המקוריות הן עדיין נהדר, אבל הם לעתים קרובות אתגר. עם זאת, להתרחק חלש, תמונות צילום, כי הם יכולים להפוך את המותג שלך נראה זול.

3. חיפושים לפי קול. השנה (2018) – החיפוש הקול בהחלט לשפר כאשר Alexa ו- Google Assistant להיות רלוונטי יותר בשימוש על ידי אנשים. לאחרונה, Google ו- Walmart הודיעו על שותפות חדשה, כדי שלקוחות מקוונים של Walmart יוכלו להשתמש ב- Google Voice Assistant.

מאז, כ -20% מחיפושים של Google שבוצעו בניידים משתמשים ב- Voice to search. בשנים האחרונות חלה עלייה במספר המכשירים הקוליים, כגון Google Home ו- Amazon Echo, דבר המעיד בבירור על כך שהחיפוש הקולי נכנס לעולם eCommerce ללא בעיות.

אם אתה לוקח בחשבון את הצמיחה של מסחר אלקטרוני נייד – אופטימיזציה של החנות המקוונת לחיפוש קולי יהפכו הכרח השנה. קח קצת זמן להכיר את אישיות המפתח של הלקוח; לשים לב איך הם אינטראקציה על פלטפורמות מדיה חברתית לחקות את השפה שלהם / או הטון.

יש בהחלט מגמות אחרות eCommerce המתעוררים, אבל אנחנו חושבים כי אלה הם שלושת הטובים ביותר שאתה צריך להתמקד, כך החנות המקוונת שלך eCommerce מתאים ומציע ללקוחות את תכונות הקניות האחרונות.