אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

בואו נהיה ריאליסטים, האינטרנט שינה את הדרך שבה אנחנו קונים. בשל היתרונות והיתרונות הרבים, יותר ויותר אנשים מעדיפים לקנות מוצרים באינטרנט בנוסף לשיטה המסורתית של הולך לחנויות.

תודה על רכישות מקוונות

  • החנויות פתוחות תמיד.
  • אין הנחיות קוד לבוש.

  • שמור על דלק.

  • אין טרחה של חניה.

  • לא מוכרים אגרסיביים (לפעמים אדישים).

  • אין קהל מעצבן.

  • אין קווים המתנה כאשר הגיע הזמן לבדוק.

  • הרבה יותר הזדמנויות לקנות מוצרים משופצים.

  • נציגי מכירות מקוונות מקבלים לעתים קרובות יותר הכשרה במוצרים מאשר בחנויות המקומיות.

  • לנציגים המקוונים יש לעתים קרובות גמישות רבה יותר כאשר הם מתבקשים לקבל החלטה, כגון מחיר המתחרים, השימוש בקופונים או בהאצת המשלוח ללא חיובים נוספים.

  • תקשורת עם לקוחות מקוונים מתוכנתת לעיתים קרובות עם מענה אוטומטי לשאילתות ולהמשך הנדרש, לעיתים קרובות עם עובדים מקצועיים ומיומנים יותר, בניגוד לאלו המצויים לעיתים קרובות באתרי לבנים וטיט.

  • גורמי תפעול כגון תשלומי חכירה, שירותים, שכר, ציוד החנות, מדפים, דיור, ירידות מלאי ודברים אחרים תורמים להקטנת שולי הרווח, בניכוי עלויות כלליות הקשורות בניהול עסק במרכז מסחרי.

  • קניות באינטרנט היא דרך מצוינת למצוא מוצרים עם חיסכון גדול שמגיעים מעונות קודמות או אשר חוסלו.

  • באתרים בעלי מוניטין המקטינים תפיסות מוטעות של לקוחות ועומדים בתקנות FTC, שירות הלקוחות ומדיניות אחרת מוגדרים בבירור בכתב. בנוסף, מאומן היטב צוות המכירות "לחיות" זמין לענות על שאלות מבלי לחכות בתורים ארוכים או לחפש במעברים עוזר החנות.

  • אתרי השוואת מחירים רבים מאפשרים לצרכנים לקנות בצורה מושכלת יותר, באמצעות שירותים או יישומים המשווים מחירי מוצרים בכמה חנויות.

  • חנויות מקוונות רבות לוותר על מס מכירה או עלויות המשלוח כדי להגדיל את הסבירות של קונים קונים. אתרים רבים מציעים גם מספר חיוג חינם שבו לקוחות יכולים להתקשר לאנשים שאינם רוצים לפרסם את הפרטים האישיים שלהם או מספרי כרטיסי אשראי באינטרנט.

  • חנויות מקוונות לשמור על אותו לוח שנה קידום מכירות כמו חנויות, המציע נהדר עונתי מכירות והנחות. בנוסף, מכירות חג המולד שווים ולעיתים קרובות לחרוג מהחנויות המקומיות.

  • הירידה במכירות בחורף כמעט תמיד מציעה הפחתות מחיר ענק במקרה של אירועי מכירות לבן שנתי.

  • בתחילת האביב היא תקופה שבה חנויות מקוונות לעתים קרובות מציעים עד 75% של מוצרי החורף. במהלך השנה (בדומה לחנויות המקומיות), מתקיימות מכירות גדולות במהלך סופי השבוע של החגים, כגון יום רביעי, יום העבודה ויום הזיכרון.

  • יותר נוחות, נוחות וגישה ליותר ויותר אנשים פונים לאינטרנט לחנות. כתוצאה מכך צמיחה ענקית באינטרנט, קמעונאים חכמים להגיב על תוכניות נאמנות לקוחות מפתה, משופר אתרים ידידותיים למשתמש, אירועים קידום מכירות ישיר יותר פשוט שירות מיושן, מדורגת שירות לקוחות.

  • קמעונאים לא תמיד מציעים את אותן ההצעות בחנויות, כפי שהם עושים בחנויות המקוונות שלהם, כי עלויות הפעלת מתקן הם הרבה יותר גדול מאשר בחנות המקוונת.

  • כאשר יש לך רשימה מסוימת של דברים שאתה רוצה לקנות, עם רק כמה לחיצות עכבר, אתה יכול לקנות את כל הסדר קניות ומיד ללכת דברים חשובים אחרים לחסוך הרבה זמן.

  • אתה יכול בקלות לשלוח מתנות קרובי משפחה וחברים, לא משנה איפה הם. אתה לא צריך לעשות מרחק תירוצים לא לשלוח מתנה בהזדמנויות כגון ימי הולדת, חתונות, ימי נישואין, יום האהבה, יום האם, יום האב וכן הלאה.

  • אתה יכול לקנות אותו כפי שראית בחנות המקומית שלך כמעט תמיד עבור חיסכון משמעותי.

  • יש לך את "סל קניות" סמל שמזכיר לך כמה כסף יש לך או להוציא על שיחות.

  • אם אתה עובד בזמן מטורף או לא סדיר או פשוט עסוק מאוד, אתה כנראה אין לי זמן לבקר בחנות. קניות באינטרנט מאפשר לך לקנות פריטים מבלי ללחוץ על הזמן או לשבש את לוח הזמנים.

  • לאינטרנט יש פחות מכשולים. חנויות פיזיות נועדו להביא לך לקנות פריטים נוספים. הם משתמשים פוסטרים, סיומות, מדפים, הודעות מכירות, צבעים, ריחות, קולות פריסת החנות לפגוש אותך. המוצרים הפופולריים ביותר הם בדרך כלל בחלק האחורי כי הבעלים רוצה לראות את כל המוצרים האחרים. ביקוש גבוה או דברים שאתה חייב (אשר אתה מוכן להגיע) נמצאים על המדף התחתון או העליון. פריטים תובעניים פחות או דחפים מקבלים קו יעדים. אנשים רבים ימצאו כמה פריטים נוספים לפני שהם לאתר את הפריט או פריטים שהם הצטרפו במקור.

  • חנויות פיזיות לעתים קרובות לעשות את זה קשה או בלתי אפשרי לבצע רכישות דיסקרטי בעת רכישת פריטים מסוימים. לדוגמה, קניית בגדים תחתונים ללא כמה מביך נראה כמעט בלתי אפשרי. ישנם מקרים רבים שבהם אתה יכול לפעמים להרגיש נבוך על קונים כאשר אחרים נמצאים בסביבה. קניות מקוונות מספק פרטיות מלאה, כי לא יהיה לך אנשים מסתכלים עליך או בעגלת הקניות שלך. מה יותר, קבלות מקוונות הם בדרך כלל מעוצבים בדיסקרטיות, כך שאף אחד לא יכול להגיד מה שקנית.

  • יתרון נוסף של קניות באינטרנט הוא הגבלת הרגלים רעים תוך המתנה לקו ארוך. לדוגמה, ביצוע רכישות אלה דחף קטן יקר סביב קופות, כגון רכישת מגזינים, מציתים, חטיפים, ממתקים ועוד.

  • כל חנות מקוונת מעוצבת עם פונקציות ייחודיות הזמנה אישית לבחור, לקנות את הפריט ולהיות על המסלול הנכון.

  • יש יותר גיוון: הבחירות באינטרנט הן אינסופיות.

  • אתה יכול לקבל מספר מותגים ומוצרים שונים המוכרים במקום אחד.

  • אתה יכול לקבל גישה אל המגמות הבינלאומיות האחרונות מבלי לבזבז כסף על טיסות.

  • אתה יכול לקנות קמעונאים בחלקים אחרים של הארץ, ואפילו ברחבי העולם, כי אתה לא מוגבל על ידי גיאוגרפיה.

  • מבחר גדול בהרבה של צבעים וגדלים ממה שאתה מוצא באתר עומד לרשותך. בנוסף, המניות הן הרבה יותר עשירות. כמה חנויות מקוונות, למשל, יש את המתכונים הנכונים כדי לקבל הזמנות עבור מוצרים שאינם במלאי, אשר יישלחו כאשר המדינה תהיה זמינה. תוכל גם לקחת את החברה שלך לחנות מקוונת אחרת, שבה המוצר זמין כאן ועכשיו.

  • ללא לחץ על המכירות: כולנו היו בנוח הציע על ידי המוכרים מוכן. אתה לא צריך להשלים עם זה באינטרנט בכלל. שוב, אתה אחראי לחלוטין על החוויה.

  • יש לך אפשרויות אינסופיות: בחנויות לבנים וטיח, מקום חשוב ולכן הבחירה של הסחורה מוגבלת. זה לא המקרה עם חנות מקוונת, כי המשאבים הזמינים בדרך כלל נדיב, מתן אפשרויות בלתי מוגבלות. בנוסף, אם אתה לא מוצא את הסחורה שאתה רוצה בחנות המקוונת, אתה רק מחפש חנות אחרת.

  • בתור קונה, הכוח מבוסס עלייך לא רק לצאת מן הבלוק, אלא בכל רחבי העולם.

  • יש לך גישה בלתי מוגבלת לצרכן ביקורות, דעות והמלצות עבור כל מוצר שאתה מחפש באינטרנט. על ידי קריאת ביקורות וניתוח היתרונות והחסרונות של המוצר, אתה יכול טוב יותר לקבל החלטה מושכלת על הרכישה שאתה שוקל.

  • ללא לחץ על המכירות: כולנו היו בנוח הציע על ידי המוכרים מוכן. אתה לא צריך להשלים עם זה באינטרנט בכלל. שוב, אתה אחראי לחלוטין על החוויה.

השורה התחתונה?

למעשה, יהיה לך פחות ההוצאות על קניות באינטרנט. פעמים רבות כאשר מישהו בוחר קניות קונבנציונאלי, יש נטייה להוציא הרבה יותר מהמתוכנן. לפעמים עובדי חנות להפעיל לחץ על הלקוחות או העובדים שלהם להשתמש במיומנויות המכירה שלהם כדי לאלץ אנשים לבצע רכישות נוספות. לפעמים אנחנו מתפשרים בבחירות שלנו בגלל חוסר הבחירה בחנויות לבנים וטיח. יש גם הוצאות חיצוניות אחרות עבור דברים כגון מזון לקחת, תחבורה לא לשכוח על רכישת הדחפים, אשר אנחנו לא באמת צריך בהתחלה. אל מול האמת, אתה צריך להבין כי קניות פחות כפייתי קורה כאשר קניות באינטרנט.