אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

אם ניקח בחשבון נקודות עניין שונות ויתרונות, מספר גדל והולך של אנשים טוענים כי הם משתמשים כיום קניות באינטרנט לעומת קניות המסורתית. חשוב להבין את הנפש המקוונת של הלקוח. קח את זה בחשבון ולגרום להם לנהוג לחנות המקוונת שלך. להבין מה הלקוח רוצה ולעבוד על זה – להתחבר עם המחשבות שלך בכל הדרכים שאתה יכול לענות על הרצונות האלה, באמצעות הידע הממוקד שלך, תמחור אגרסיבי, שירות לקוחות ועוד. הבנת הגורמים המניעים את הצמיחה של קניות מקוונות היא חיונית. הנה כמה מהמטרות של הקונים באינטרנט, על פי המילים שלהם:

נוחות: אף אחד לא יאפשר לך לקנות בחצות בפיג'מה שלך, למעט חנות מקוונת, נכון? אתה לא צריך לעמוד בתור או להשהות עד עוזר החנות עוזר לך עם הרכישה. אתה יכול לקנות בתוך כמה דקות, לא משנה אם אתה עסוק, לחסוך זמן הרחק מן ההמונים. חנויות מקוונות לתת לנו את ההזדמנות לעשות 24 x 7 קניות, וגם לתגמל אותנו עם "אין זיהום" קניות.

מחיר תחרותי: כרגע יש אנשים שונים שביקרו בחנויות פיזיות כדי לבדוק את הפריט, את גודלו, את איכותו ואת שאר ההיבטים שלו. עם זאת, מעטים מהם באמת חנות בחנויות האלה. במקום זאת, הם מחפשים מוצר דומה באינטרנט. הסיבה היא הרצון להגדיר באגרסיביות מחירים. לקוחות אלה ידועים בדרך כלל כמו מחפשים עסקאות.

אם אתה יכול להציע מחירים מרוכזים עבור המוצרים שלך, אם אתה משווה אותם עם אלה בחנויות פיזית. ניתן גם להציב מספר פריטים על כל טווח כדי למשוך את תשומת הלב של אלה המבקשים עסקאות.

לדוגמה, אתרי אינטרנט שונים בחנויות מקוונות מציעים "הצעה של היום" – שבה אמידת הפריטים נמוכה באופן מרשים בהשוואה למה שהם יעלו בחנויות. משמעות הדבר היא שלקוחות חושבים שהם משיגים תוצאות טובות מאוד, ותחושת האיום החוזי מגדילה את מספר ההמרות.

גיוון: הלקוח יכול לקבל מספר מותגים ומוצרים מסוחרים שונים בחדר אחד. אתה יכול לקבל את המגמות הגלובליות האחרונות ללא שריפת מזומנים תוך כדי תנועה; אתה יכול לקנות קמעונאים בחלקים שונים של הארץ ואפילו ברחבי העולם מבלי להגביל את המיקום הגיאוגרפי שלך. חנויות אלה מציעים בחירה הרבה יותר אטרקטיבי של צבעים וגדלים מאשר ניתן למצוא באופן מקומי. אם אין ברשותך פריט זמין באינטרנט, תוכל לקחת את החברה שלך לחנות מקוונת אחרת שבה הפריט זמין.

קהל: אם אתה אוהב אותי, ייתכן שתרצה לשמור על מרחק אסטרטגי מן ההמונים בזמן הקניות. המונים מכריחים אותנו לחנות לעתים קרובות. המונים גם יש בעיות למצוא מקום חניה בקרבת מקום, שבו אתה צריך לקנות ולחזור במכונית, ולאחר מכן לשים אותם בשקיות הקניות.

הערות נוספות לגבי קניות מקוונות:

• קניות מקוונות מקל לי לחשוב על המוכרים לפני הקנייה. אני יכול לקבל פרטים נוספים לפני ביצוע החלטת הרכישה או לא.

• בזכות קניות מקוונות, כולנו נהנים מאוד מן התחרות המתמדת בין המוכרים באינטרנט. גישה מבריקה נוספת לחיסכון בכסף באמצעות קניות מקוונות הן הצעות המוצעות על ידי קמעונאים, הנחות חסרות אמינות וחיסכון לאנשים שקונים פריטים מסוימים באינטרנט.

• זה הרבה יותר קל לשבת בבית, לאתר את הגודל שלך, הצללה וסגנון, ולאחר מכן להעביר את הדלת הקדמית שלי.

• קניות באינטרנט הוא מועיל ומטריד. בהודו, יותר ויותר אנשים חנות מקוונת כל יום. מה עוד, הם מקבלים גם rewards. כמה אתרי אינטרנט מציעים גם קניות באינטרנט עבור פריטים בסיסיים, אשר אני חושב הם מזנקים מן המכירות המקוונות באינטרנט.

• עלויות טובות יותר הן אחת הסיבות המרכזיות לכך שקניות מקוונות החלו לעבוד. העובדה הפשוטה כי מתווכים מנותקים מרשת האספקה ​​מוביל לירידה בעלויות ובכך למחיר הסופי של המוצר.

יש לך את זה, על פי המילים שלהם. הערות אלה הן טענות חזקות על היתרונות של קניות מקוונות. להבין את דעתו של הלקוח, ואתה תהיה דרך לעשות אותם מאושרים, תוך הגדלת המכירות כי … הם מחבבים אותך, הם באמת כמוך.