אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

קניות מקוונות הופך יותר ויותר פופולרי מדי שנה, כי אנשים נהנים נוחות, בחירה במחירים נמוכים זמין כאשר קניות באינטרנט. במאמר זה אני מדבר כמה היתרונות והחסרונות של קניות באינטרנט.

יש משהו שאפשר לומר על הולך לחנות פיזית ולראות, לגעת ובקלות לשאול שאלות על המוצר. ניתן לטעון כי קניות בחנויות לבנים הוא יותר מרתק, לעתים קרובות מלא מוסיקה ברקע, יחד עם תצוגות וצלילים של לקוחות אחרים פקידים שיכולים לעזור במידת הצורך. מוצרים שונים ניתן להשוות זה לצד זה עם מעט מאמץ. אחד היתרונות של קניות לבנים הוא הארגון שלה, אשר מאפשר לך לאתר בקלות את הזכות מחלקת המדף הנכון. כל מה החנות מציעה זמין באמצעות קבוצה של מחלקות פשוטות, הגיוני. אתרי אינטרנט מספקים פריסה ארגונית ויכולת חיפוש טקסט, אבל זו דרך שונה לאיתור מוצר מעניין הוא הבדל אחד קניות באינטרנט, כי אתה צריך להתרגל. יתרונות אחרים של קניות לבנים הם הזדמנות לצאת מהבית, לעשות קצת פעילות גופנית, לנשום את האוויר הפתוח ולמנוע חום בבקתה (סוג זה של פעילות היה חשוב מאוד בחורף, כאשר חייתי בשיקגו).

אנשים זהירים בטבע עשויים לגלות כי כמה תכונות קניות מקוונות קשה יותר להתרגל, למשל, להתרגל למה יהיה שווה ערך לחיפוש סחורות באמצעות מנהרות עיוור המאפשרים תמונה צרה מאוד של מה שנכון לפני אתה. עיניים. לבנים טיט חנויות ממוקמים פיזית כדי לעשות את זה יותר סביר כי פריטים מסוימים יראו יותר מאחרים. חנויות מקוונות גם להתמקד במוצרים מסוימים על פני אחרים. רוב האתרים מכילים תיאורים של מוצרים, אבל תיאורים עשויים להיות כללי מדי או מפורט מדי, ולכן קשה להשוות שני מוצרים או יותר בתפקידים שלהם. אם ללקוח יש שאלה המתאימה לאדם, כגון פקיד בחנות, אז איפה הלקוח המקוון רוצה לשאול שאלה? יש משהו אבוד בעובדה שאין אדם הודיע ​​שיכול לתת תשובה מיידית. אתרי קניות פופולריים רבים באינטרנט מספקים כעת סקירות של לקוחות – ביקורות עצמאיות המסופקות על ידי לקוחות שקנו כל מוצר. ביקורות אלה מספקות דרך ארוכה לספק מידע מפורט מספיק על המוצר, כך שתוכל להחליט אם לקנות אותו.

בארצות הברית, מרכזי קניות מקוונים ואתרי אינטרנט מוגבלים לאילוצים הקשורים לתהליך הקניות המקוון על ידי הצעת מדיניות החזרת קרוב מספיק מבלי לשאול שאלות כדי להבטיח שביעות רצון הלקוחות באינטרנט. עם זאת, אחד החסרונות של קניות באינטרנט הוא הצורך לחכות למוצר, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה. אם יש להחזיר את המוצר או להחזיר אותו מכל סיבה שהיא, הדבר יחייב את החזרת המוצר. זה כרוך לעתים קרובות שיחת טלפון טיול למשרד הדואר המקומי, לאחר מכן תצטרך לחכות להחלפה או החזר. השווה את זה פשוט להפעיל את הפריט ואת הקבלה בחזרה לחנות הלבנים המקומי שלך יש החזר או מוצר חלופי בתוך דקות.

בואו נדבר על ביטחון. אתה יכול להשתמש במזומן בחנות פיזית, ואם אתה משתמש בכרטיס חיוב או בכרטיס אשראי, הקונה רואה מי מעבד את הכרטיס שלך. בנוסף, מידע אישי, כגון שם וכתובת פיזית, הוא בדרך כלל לא נדרש. לא עבור קניות מקוונות, כי הפריט חייב להיות מטופל ונמסר לאדם בכתובת. מזומנים לא ניתן להשתמש באינטרנט, אז מה ישות מעבדת את הכרטיס לוכדת נתונים אישיים באינטרנט? ואיך הנתונים האישיים מוגנים? אחת הדרכים להפחית באופן משמעותי את הסיכון כאשר קניות באינטרנט היא להשתמש מספרי כרטיסי אשראי וירטואליים. מספרים אלה מסופקים על ידי מנפיקי כרטיסי אשראי, כגון Citi ו- Discover, וניתן להשתמש בהם רק פעם אחת, כך שגם אם פרטי כרטיס האשראי נלכדו על ידי צד אחר במהלך העסקה, לא ניתן להשתמש בו כדי לסיים את הרכישה השנייה. אני משתמש וירטואלי מספרי כרטיסי אשראי בעת קניות באינטרנט ואני מאוד ממליץ על תרגול זה.

בואו נסתכל על היתרונות של קניות מקוונות. אם רכב בעל ארבעה גלגלים על כביש הגישה שלו יקר כדי לחסל אותו, היתרון הברור הוא היכולת לקנות בשוק הווירטואלי ולצמצם את עלויות ההובלה. זה גם סידור "ירוק" – מחשבים פולטים מעט או ללא פחמן אפילו אחרי כוח. עבור אלה שחושבים כי עבודה עם קהל הוא מעייף, אין אף אחד במרחב הקיברנטי ואין שורות לחכות במהלך הקופה. זה תחום מקוון קסום אין מכשול לעצור את הכל – כל הרכישות להתבצע במקום מוגן, הגנה מפני מזג אוויר גרוע. אתה גם לא צריך לדאוג לשמור על הילדים שלך יחד באופק בזמן קניות באינטרנט. אבל אולי התכונה הטובה ביותר של כל זה החיסכון בעלויות שניתן לעשות באינטרנט. פריטים מקוונים לעתים קרובות לא יכול להיות קנה ונשלח עבור הרבה פחות, כי המחיר אינו כולל כל תקורה הקשורים בעל חנות פיזית עם לבנים טיט. ברוב המקרים אין גם מס מכירה, אלא אם כן המוכר שומר על סוג מסוים של נוכחות פיזית במדינה שבה נרכש הפריט. לדוגמה, Amazon.com מחייבת רק מס מכירה על הזמנות שנשלחו לקנזס, צפון דקוטה, ניו יורק או וושינגטון, ו Overstock.com רק חיובים במס מס על הזמנות שנשלחו ליוטה. על מנת להמתיק את העסקה, קונים רבים מציעים קופונים מיוחדים באינטרנט, קודי קופון וקודים קידום מכירות המספקים הנחות נוספות.

כדוגמה של כסף שניתן לשמור בעת קניות באינטרנט, קניתי את "Cuisinart Prep 11 פלוס" מעבד מזון והשתמשו את מנוע השוואה מקוון ב Shopzilla.com כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר, כי היה על Etronics.com עבור 172 דולר ללא מס מכירה ו משלוח חינם. החנות המקומית של סירס היתה על הרשימה של 199.99 דולר, והיה עליה לשלם כ -16 דולר למס מכירה בסך כולל של 216 דולר. במקרה המסוים הזה, הצילתי 44 $ (20%) על קניות באינטרנט ושימוש ב- Shopzilla כדי לאלץ חנויות מקוונות להתחרות על העסק שלי. וזה לקח בערך 10 דקות של מאמץ. עם הופעתם של מחשבים זולים ועלייה רמות התחרות באינטרנט, אנשים בדרך כלל מתרגלים לגשת אל העולם דרך העיניים של הסייברספייס. אז זה מגיע, ואת הגל, אשר כנראה לא ישתנה. כחברה, יש לנו הסתגלות לשינויים משמעותיים אחרים בזמן, כגון ההגעה והנוחות של טיסות, רכבות ומכוניות על ידי סוסים, קניות באינטרנט הוא עוד שינוי פרדיגמה שאליה אנחנו מסתגלים.

לסיכום, מסתכל היתרונות והחסרונות של קניות מקוונות, היתרונות עולים על החסרונות, במיוחד עבור מוצרים זמינים באופן נרחב אשר עבור המחיר הטוב ביותר הוא ביקש. קונים לחסוך זמן וכסף על ידי קניית מה שהם צריכים באינטרנט, ובעלי חנות וירטואלית יכולים לעשות עסקים עם הרבה פחות נטל. העובדה כי היתרונות עולים על החסרונות ברור כאשר מסתכלים על הצמיחה המהירה של קניות מקוונות שהתרחשה ברחבי העולם בשנים האחרונות.