אתרי קניות בארץ ובחול

כל מה שצריך לדעת על קניות בחול

מכירות מקוונות ימשיכו לגדול. כל אתר אינטרנט שנועד למכור מוצר או להציע שירותים בשוק צריך להבין את העתיד של קניות מקוונות.

ישנם מספר משתנים עיקריים שהופכים מכירות מקוונות אטרקטיבי לשוק העולמי. משתנים אלה כוללים:

1) ערך המוצרים / השירותים המוצעים

2) אמינות ומוניטין של המוכר

3) קלות ובטיחות של תשלומים

4) קלות ובטיחות של משלוח.

לקוחות צעירים ועשירים יותר מניעים את גל המכירות המקוונות. רבים מאלה – שיש להם ידע על אתרי אינטרנט והכנסה חד פעמית – למדו לקנות באינטרנט כדי להשוות מחירים ונתונים השוואתיים אחרים. אם קונים למצוא מצב טוב יותר, במיוחד כאשר מדובר 4 משתנים מפתח, הם בדרך כלל להיות קונים באינטרנט.

קונים מקוונים להגדיר הרגלי הקנייה. הם לנטוש לבנים טיט חנויות ומרכזי קניות בגלל הערך, האמינות, האבטחה ונוחות של קניות מקוונות משופרת.

למרות הקונה באינטרנט לא יכול להחזיר את הפריט כל כך מהר, במצבים מסוימים, כמו קונה שיכול להיכנס ולצאת וול מארט או סירס, כאשר מגרש החניה לא צפוף או אין קו על מחזירה

שולחן, יש הרבה סיבות אחרות לקנות באינטרנט.

המוכרים של מוצרים במשקל נמוך – ספרים קטנים, תקליטורי DVD, בגדים קלים יש יתרון משמעותי המכירות כי עלויות ההובלה נמוכות יחסית. המוכר של פריטים אלה אינו חייב לשאת עלויות הקשורות לחנות, צוות, חניה, כלים וכו 'הם משלמים רק עבור אחסון ומשלוח, אשר הופך להיות יותר ויותר אוטומטי.

למרות שאנשים חוששים בצדק הונאת כרטיס אשראי, אני מאמין כי כל שירותי כרטיס ימשיך לשפר את האבטחה ולשפר את תהליכי מחלוקת הקונה.

הודעות דואר אלקטרוני לא רצוי שנשלחו למחזיקי כרטיס האשראי (וכל חשבונות עסקיים במקרה זה) עדיין תהיה בעיה גדולה. מאחר שגם קונים וגם קונים ילמדו על פרקטיקות לא הוגנות אלה, יהיה קשה יותר להשתמש באנשים עם חשבונות סוחר ב- PayPal או Amazon.

סביר להניח, בין השאר, בשל מחיר הדלק, כי שירותי המשלוח יתאחדו במידה מסוימת בעתיד, על מנת לקבל אספקה ​​רגילה אחת או שתיים ביום מכל הסחורות הנרכשות – כולל מצרכי מזון – יחד עם דואר ועיתון ועוד.

כל אדם יכול גם לקבל שירות תחנת מקבל בעתיד, בזכותו הקונה מרים הכל מתוך אחד גדול, מאובטח מאובטח. אם המשלוח הוא גדול מאוד או צבר בתוך כמה ימים, המפתח נשאר עם הוראות ליד ההעברה גדול. עלויות האבטחה, הביטוח והאנרגיה יופחתו על ידי שינויים אלה.

יצרני מזון יש ניסויים עם צורות רבות של פרסום, משלוח, חשבוניות אשראי. כל הרעיונות האלה שופרו הודות לעסקאות מקוונות. קניות מכמה רשתות מכולת יהיה קל יותר כאשר אתה מקבל משלוח חינם להשוות מחירים בקלות. תוכל אפילו להירשם הנחות על מוצרים שונים.

חינוך מקוון – במיוחד את ההצעה ברמת האוניברסיטה – הוא מגיב לאט על פוטנציאל מכירת שירותים דרך האינטרנט. מעלות באינטרנט יהפכו יותר נפוץ, זול יותר ותודה משפטית יותר לסטנדרטים מבחן סטנדרטי ובטוח לסטודנטים. תחומי ידע בתחום הקוגניטיבי יכולים להיות מיושמים באופן מלא באמצעות האינטרנט. ההצעה החינוכית בתחום ההתנהגותי והרגשי תתרחב באופן משמעותי הודות להצעות ומבחנים מקוונים.

רכישות גדולות יהיה גם להיות מופץ באופן נרחב יותר באינטרנט, במיוחד עבור מוצרים המוני כגון מכוניות. באפשרותך לבדוק מספר דגמים באופן מקומי ולאחר מכן לגלוש באתרי אינטרנט באזור במונחים של מחיר, צבע, אביזרים, עלויות משלוח, מסים ועמלות אחרות. זה כבר נעשה, אבל עם התקדמות ברישום ורישוי, כמו גם מימון מקוון ביטוח – אתה יכול לבלות 25 דקות באתר ולנהוג באופן חוקי את המכונית החדשה שלך בזמן הדרוש כדי לפגוש את קצה האדם המסירה.

הורדה מקוונת של כרטיסים וקופונים נהיה יותר ויותר נפוץ וזה ימשיך. ניתן גם להוריד פוליסות ביטוח ומסמכים אחרים.

החיים החברתיים באינטרנט הוא כאן – אפילו על ידי לפשט את תהליך היכרויות והתאמה. זה שימוש ממוחשב של האינטרנט חוסך זמן וכסף. למרות שחלק מהנכסים הבלתי מוחשיים עשויים להיות חסרים, הוא גם מאפשר קבוצה מוגדרת יותר של מוצרים מוחשיים, וגם משאיר זמן לנכסים בלתי מוחשיים המתרחשים לאחר ההקרנה.

האינטרנט יהיה גם קל יותר לשימוש: פחות וירוסים, חלונות קופצים, בעיות שרת מארח. זה מבטיח קניות מהיר יותר, קל יותר, בטוח יותר זול.

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.